ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΜΕΣΑ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ή 2117300060

Top
 

Blog

Auteco > Νέα – Ανακοινώσεις  > Η Auteco αξιοποιεί το Cloud

Η Auteco αξιοποιεί το Cloud

Στην αξιοποίηση του cloud επικεντρώνονται τα δύο ΙΤ Projects που τρέχουν αυτήν την περίοδο στην Auteco.

Ειδικότερα, το πρώτο έργο αφορά τη μεταφορά του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) της εταιρείας στο cloud. Σκοπός είναι η άμεση ενημέρωση του προσωπικού της εταιρείας, χωρίς κόστος εκτυπώσεων και με δυνατότητα αναζήτησης ιστορικού σε πραγματικό χρόνο.

Το δεύτερο έργο αφορά τη μεταφορά των βάσεων δεδομένων και των τριών καταστημάτων (ΚΤΕΟ) της εταιρείας σε cloud backup για λόγους Disaster Recovery. Με αυτό τον τρόπο θα είναι εφικτή η ανάκτηση των δεδομένων ακόμα και μετά από φυσική καταστροφή των server rooms των καταστημάτων.

Το έργο μεταφοράς του ΣΔΠ στο cloud έχει ξεκινήσει από το Μάιο του 2016. Αναμένεται να παραδοθεί στο προσωπικό για beta testing έως τον Φεβρουάριο του 2017. «Υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω του μεγάλου όγκου νομοθεσίας, η οποία κωδικοποιείται και ανεβαίνει στο νέο περιβάλλον ώστε να γίνεται σωστά και η ιστορική αναζήτηση. Ο συνεργάτης με τον οποίο υλοποιούμε το project είναι η εταιρεία b-Open. Η b-Open έχει υλοποιήσει και το ERP και το CRM της εταιρείας μας» δηλώνει στο NetFAX ο Δημήτριος Πασσιάς, Διευθυντής Πληροφορικής της Auteco. Το cloud backup υλοποιείται με τη υποστήριξη της Vodafone τόσο σε επίπεδο κυκλωμάτων όσο και σε επίπεδο hardware — software backup. Αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τέλος του έτους.

 Τα ΙΤ Projects που θα τρέξει η εταιρεία το 2017

Επιπλέον Δημήτριος Πασσιάς αναφέρει «Στην Auteco προσπαθούμε να εφαρμόζουμε συνεχώς καινοτόμες λύσεις τεχνολογίας. Λύσεις εσωτερικού χαρακτήρα για τη διευκόλυνση της εργασίας του προσωπικού όσο και εξωτερικού που αφορούν τον πελάτη ΚΤΕΟ Auteco.

Το 2017 ο πελάτης μας θα είναι σε θέση μέσω της σελίδας μας, αλλά και μέσω mobile app να βλέπει προσφορές από τους συνεργάτες της Auteco club card. Έτσι μέσω αυτής της εφαρμογής ο πελάτης θα μπορεί να δημιουργεί δικό του portfolio οχημάτων. Ο χρήστης θα λαμβάνει δωρεάν ενημερώσεις που ο ίδιος θα καθορίζει (υπενθυμίσεις για ΚΤΕΟ, κάρτα καυσαερίων, service, ασφάλεια)».

 

Το δελτίο τύπου όπως δημοσιεύτηκε την Τρίτη 29/11/2016:

NetFax.pdf

Η Auteco αξιοποιεί το Cloud

 

Μοιράσου το:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΤΕΟ 4/5/2020 – ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΤΕΟ – ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ AUTECO

Σύμφωνα με νεότερες αποφάσεις του Υπουργείου Μεταφορών, ισχύουν – προβλέπονται τα εξής:

  • Εάν το δελτίο ΚΤΕΟ του οχήματός σας έχει λήξει ή λήγει, ή το όχημα σας έπρεπε να ελεγχθεί ως καινούργιο με την συμπλήρωση τεσσάρων ετών από την ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας του,  κατά το χρονικό διάστημα από 14/03/2020 έως και 3/05/2020, προβλέπεται παράταση για 70 ημερολογιακές ημέρες. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όχημα που έπρεπε να ελεγχθεί εμπρόθεσμα στις 20/3/2020, δύναται να ελεγχθεί έως και 29/5/2020.
  • Υπολογίζεται ότι οι τεχνικοί έλεγχοι που καταλήγουν σε εκκρεμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια αναστολής λειτουργίας των ΚΤΕΟ από 23/3/2020 έως και 3/5/2020, αφορούν σε περίπου 300.000 οχήματα σε όλη την χώρα, με την μεγαλύτερη συγκέντρωση στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί προοπτική ιδιαίτερα αυξημένης προσέλευσης στα ΚΤΕΟ από 4/5/2020 και καθ’ όλη τη διάρκεια των προσεχών μηνών Μαΐου – Ιουνίου – Ιουλίου, καθώς οι παραπάνω έλεγχοι σε εκκρεμότητα θα πρέπει να διενεργηθούν παράλληλα με τους ελέγχους τρέχουσας περιόδου τους επόμενους μήνες.
  • Σύμφωνα με την τελευταία νομοθεσία προβλέπεται επίσης ότι η προσκόμιση των οχημάτων στα ΚΤΕΟ θα πρέπει να γίνεται από τους ιδιοκτήτες - οδηγούς έπειτα από ραντεβού και απαραιτήτως με χρήση μάσκας και γαντιών. Προβλέπονται επίσης όλα τα περιοριστικά μέτρα για χώρους συνάθροισης κοινού με ότι αυτό συνεπάγεται και στην λειτουργία των εγκαταστάσεων ΚΤΕΟ στην ταυτόχρονη μη οργανωμένη προσέλευση οδηγών στα ΚΤΕΟ.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, με γνώμονα την ασφάλεια και προστασία εργαζομένων και πελατών, καθώς και  την αποφυγή επιβαρύνσεων προστίμων λόγω προθεσμιών που ισχύουν για τα δελτία ΚΤΕΟ  η Auteco σας ενημερώνει ότι έχει σχεδιάσει και επαναπροσδιορίσει -λόγω των συνθηκών- όλη την διαδικασία εξυπηρέτησης. Πιο συγκεκριμένα:

  • Έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και προστασίας εντός των εγκαταστάσεων των σταθμών μας.
  • Έχουν δημιουργηθεί ζώνες προτεραιότητας εξυπηρέτησης ραντεβού σας, δίνοντας προτεραιότητα στους ελέγχους οχημάτων σύμφωνα με την προθεσμία λήξης κάθε δελτίου ΚΤΕΟ.
  • Το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας θα επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες Auteco που ο έλεγχος των οχημάτων τους βρίσκεται σε εκκρεμότητα από 16/3/2020 λόγω αναστολής της λήξεως ισχύος, με σκοπό τον έγκαιρο προγραμματισμό εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών και διαθέσιμων ραντεβού ώστε να μην υπάρξει ταλαιπωρία συνωστισμού ή και επιβάρυνσης με άσκοπα κόστη παραβόλων καθυστέρησης.

Προσοχή! Εάν τα στοιχεία επικοινωνίας σας έχουν αλλάξει ή επικοινωνείτε πρώτη φορά  με την εταιρεία μας, παρακαλώ όπως συμπληρώσετε κανονικά την φόρμα για το κλείσιμο ραντεβού.

  • Καλείται o κάθε ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης οχήματος που επιθυμεί να ελέγξει το όχημα του στην Auteco να καλέσει άμεσα στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 10.20.30, να ενημερωθεί πρωτίστως για την διαθεσιμότητα ραντεβού και να μην επιχειρείται η άτακτη - μη προγραμματισμένη προσκόμιση ενός οχήματος στα ΚΤΕΟ καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ταλαιπωρίας ή και αδυναμίας εξυπηρέτησης του οδηγού. Τα ημερήσια ραντεβού είναι συγκεκριμένα ανά ώρα όπως και οι προθεσμίες των δελτίων ΚΤΕΟ θεωρούνται καταληκτικές, άρα το μόνο που απαιτείται είναι έγκαιρος προγραμματισμός και συνέπεια στην τήρηση των ραντεβού από όλους.
  • Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους κατά την προσέλευσή τους στους σταθμούς μας.

Σας ευχαριστούμε πολύ!