ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΜΕΣΑ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟ

Top
 

Blog

Auteco > Νέα – Ανακοινώσεις  > Εγκαίνια σταθμού ΙΚΤΕΟ auteco Θεσσαλονίκης. (12/10/09)

Εγκαίνια σταθμού ΙΚΤΕΟ auteco Θεσσαλονίκης. (12/10/09)

Το κορυφαίο Ιδιωτικό Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην Ευρώπη, το ΙΚΤΕΟ της auteco του Ομίλου J&P-ΑΒΑΞ, εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009,

από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της auteco και Εντεταλμένο Σύμβουλο του Ομίλου J&P ‘Αβαξ Κωνσταντίνο Λυσαρίδη και τον αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή της J&P ΑΒΑΞ Ιδιωτικά KTEO Ορθόδοξο Μπακιρτζή, παρουσία πλήθους κόσμου και με μια εντυπωσιακή τελετή στις εγκαταστάσεις του σταθμού (Αγ. Αναστασίας 13, Πυλαία – δίπλα στο Mediterranean Cosmos και το Magic Park). Αντί για κορδέλα, οι φοιτητές της ομάδας ART από το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ και ο καθηγητής τους Αθ. Μιχαηλίδης οδηγώντας ένα μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο τύπου Formula Student, διαπέρασαν τον «τοίχο» από λέιζερ υπό τους ήχους δυνατής μουσικής και το χειροκρότημα των προσκεκλημένων.

Ο Διευθ. Σύμβουλος της auteco κος Κ. Λυσαρίδης, ο αναπ. Γεν. Διευθυντής κος Ο. Μπακιρτζής, η κα Μ. Λυσαρίδου και ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης κος Π. Ψωμιάδης.

Ο Διευθ. Σύμβουλος της auteco κος Κ. Λυσαρίδης, ο αναπ. Γεν. Διευθυντής κος Ο. Μπακιρτζής, η κα Μ. Λυσαρίδου και ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης κος Π. Ψωμιάδης.

«Ήταν μία νέα πρόκληση για τον Όμιλο J&P ΑΒΑΞ, να προσθέσει στις δραστηριότητές του μία ακόμη, αυτήν του ελέγχου των οχημάτων, που είναι αυτονόητα και άρρηκτα συνδεδεμένη με την προστασία του περιβάλλοντος» τόνισε στην ομιλία του ο διευθύνων σύμβουλος της auteco και εντεταλμένος Σύμβουλος του ομίλου J&P ‘Αβαξ Κωνσταντίνος Λυσαρίδης. «Το περιβάλλον, για το οποίο δικαιολογημένα (αλλά ως επί το πλείστον όψιμα) όλοι επιδεικνύουν πλέον ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ορίζεται ως το σύνολο των συνθηκών υπό τις οποίες διαβούμε. Περιβάλλον δεν είναι μόνο το δάσος, το νερό, ο αέρας. Περιβάλλον είναι και η ασφάλεια, περιβάλλον είναι και η αισθητική, περιβάλλον είναι και οι συνθήκες διαβίωσης, περιβάλλον είναι και η συμπεριφορά, περιβάλλον είναι και το εύρος των ατομικών ελευθεριών» είπε χαρακτηριστικά.

Η κα Μ. Λυσαρίδου, ο Διευθ. Σύμβουλος της auteco κος Κ. Λυσαρίδης, ο αναπ. Γεν. Διευθυντής κος Ο. Μπακιρτζής, μαζί με την ομάδα ART του ΑΠΘ.

Η κα Μ. Λυσαρίδου, ο Διευθ. Σύμβουλος της auteco κος Κ. Λυσαρίδης, ο αναπ. Γεν. Διευθυντής κος Ο. Μπακιρτζής, μαζί με την ομάδα ART του ΑΠΘ.

Το σοβαρό ενδιαφέρον του Ομίλου «αποδεικνύεται πέραν των άλλων και από την πολύ μεγάλη επένδυση που υλοποιήσαμε, όχι μόνον συγκριτικά αλλά και σε απόλυτους αριθμούς. Για τους πρώτους τρεις Σταθμούς που λειτουργούν, η επένδυση ξεπέρασε τα 10 εκ. €. δαπάνη, που στο μισό της περίπου δεν ήταν λειτουργικά αναγκαία» τόνισε ο κ. Λυσαρίδης.
«Επί πλέον πρόκληση αποτέλεσε για μας, η γενική διαπίστωση και η κοινή πεποίθηση, ότι το όλο σύστημα ελέγχου των οχημάτων στην Ελλάδα, πάσχει σοβαρά. Αυτό είναι γνωστό σε όλους και δεν χρήζει ούτε απόδειξης ούτε περαιτέρω ανάλυσης. Βούληση, επιθυμία, στόχος μας, είναι ν’ αλλάξουμε τα δεδομένα. Δεν θέλουμε να είμαστε Ελληνική επιχείρηση Ευρωπαϊκού επιπέδου. Επιδίωξή μας ήταν να γίνουμε Ευρωπαϊκό πρότυπο. Και τούτο επιτεύχθηκε απόλυτα. Γερμανοί, Φινλανδοί, Σουηδοί, Ελβετοί, που ασκούν την ίδια δραστηριότητα με την auteco (με ασύλληπτα όμως οικονομικά μεγέθη), έμειναν με το “στόμα ανοιχτό”, όταν επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις μας και δήλωσαν ότι “πουθενά στην Ευρώπη αλλά ούτε και στην Αμερική υπάρχουν τέτοιοι Σταθμοί”» είπε ο κ. Λυσαρίδης.

'Αποψη από το πλήθος που παρεβρέθηκε στα εγκαίνια.

‘Αποψη από το πλήθος που παρεβρέθηκε στα εγκαίνια.

Από την πλευρά του, ο κ. Μπακιρτζής τόνισε ότι το 22% των ΙΧΕ οχημάτων στη χώρα «είναι οχήματα ρυπογόνα και παλαιάς τεχνολογίας». «Το 1986 τέθηκε σε εφαρμογή ένας θεσμός ΚΤΕΟ που φαίνεται όμως ότι δε στάθηκε ικανός να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και τελικά σήμερα τον έχουν ξεπεράσει οι εποχές και οι εξελίξεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ποσοστό των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο, ως όφειλαν, το οποίο είναι άνω του 40%, καθώς και το ότι ο κλάδος των ΚΤΕΟ έφθασε να καταλαμβάνει την 3η θέση στον πίνακα διαφθοράς στην Ελλάδα» είπε ο κ. Μπακιρτζής.
«Αξίζει να σημειωθεί ότι η auteco, δίνει τη δυνατότητα σήμερα σε οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από την υποχρέωση ΚΤΕΟ, να πραγματοποιήσει τεχνικό έλεγχο στο όχημά του με ελάχιστο κόστος. Αυτό εξυπηρετεί σε περιπτώσεις όπως, πριν από αγορά ή πώληση, προ ή μετά σοβαρών επισκευών και φυσικά οποιαδήποτε στιγμή θελήσει να έχει μία αξιόπιστη εικόνα του οχήματός του» συμπλήρωσε, παρομοιάζοντας την auteco με «μικροβιολογικό εργαστήριο – απαραίτητο για τη διασφάλιση και την πρόληψη της «καλής υγείας» των οχημάτων μας προς την βελτίωση της οδικής ασφάλειας».
Τέλος, ο κ. Μπακιρτζής ευχαρίστησε όλους όσους συνέβαλαν στη συγκεκριμένη επένδυση:

  • τον κ. Ευάγγελο Διέννη, τον αρχιτέκτονα κ. Πέτρο Πλανάκη και σε όλα τα στελέχη της εταιρείας Διέννης ΑΤΕ που επιμελήθηκαν το σχεδιασμό και την αδειοδότηση του σταθμού μας,
  • τον κ. Φίλιππο Παπασιδέρη και την εταιρεία OMNICON Α.Ε που ανέλαβε τη μηχανογραφική υποστήριξη,
  • τον κ. Παναγιώτη Μαλίνη που προμήθευσε με τον υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό,
  • τους κ.κ. Χρήστο Πειστικό και Λεωνίδα Χατζηστεργίου για τη συμμετοχή τους στο διακοσμητικό τομέα
  • και βεβαίως, στην εταιρεία ΕΤΕΘ Α.Ε. μέλος του ομίλου J&P-ΑΒΑΞ που ανέλαβε την κατασκευή αυτού του υπερσύγχρονου σταθμού σε πολύ σύντομο διάστημα και κάτω από πολύ πιεστικές συνθήκες.

Για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας www.auteco.gr και στο τηλέφωνο 18-166.